fbpx

Participarea României la târgul de la New York – considerată penibilă de români

Data publicării:

România a participat la un eveniment turistic organizat în New York. Scopul evenimentului a fost de a împărtăși obiectivele turistice cu care se mândrește România, însă reprezentarea țării nu a fost prea reușită.

Reprezentarea României în cadrul acestui eveniment, a constat într-un stand cu fotografii printate și agățate de o perdea neagră cu peisajele aflate în țară , deși suma investită în participarea la târg a fost de aproximativ 8000 de dolari.

Fotografia cu standul României a fost postată pe pagina de Facebook a Consulatului General al României și ulterior distribuită de numeroase persoane, astfel încât a devenit virală. După ce perdeaua neagră, dar și fotografiile printate au creat un număr mare de critici, delegația României a șters fotografia respectivă.

Cu toate că formatul standard al standului consta într-o perdea neagră, unde participanții își puteau expune materialele a atrage turiștii, reprezentanții altor țări au fost mult mai inventivi, dându-și interesul mai mult. Aceștia au reușit să facă standul plăcut.

Ministrul Antreprenoriatului și Turismului, Constantin Daniel Cadariu a spus că nici el nu este încântat de modul în care a fost reprezentată România și că vinovați sunt expozanții care nu și-au dat interesul suficient deoarece 4 dintre ei nu mai doreau să participe. „Deci, practic, România a făcut un efort doar pentru un singur expozant. Era, cumva, de datoria expozanților care au solicitat participarea la acest târg să asigure reprezentarea în condiții demne.”, a precizat Cadariu.

Mai mulți români consideră că reprezentarea a fost penibilă, lipsită de importanță pentru expozanți, chiar dacă poate fi cel mai important mod de a atrage turiștii în țară.

Categorii:

Ultimele articole

Mai multe din aceeași categorie
Related

Studiu Reveal Marketing Research: 27% dintre români sunt pesimiști în privința anului 2025, procentul fiind în creștere cu 8% comparativ cu anul trecut

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus...

„Și de țara asta când se mai îndură planetele, doamnă? Când răsare Soarele și pentru România?”

Păi, Soarele răsare în fiecare zi la fel pentru...

Gala #WeAreHalf premiază femeile, bărbații și organizațiile care susțin împuternicirea economică a femeilor

În parteneriat cu Kaufland România și Organizația Femeilor Antreprenor...

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital!

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus...