fbpx

Dropshipping, o nouă formă de business

Data publicării:

Ce este dropshipping și cum funcționează?

Dacă v-ați întrebat vreodată ce ați putea să faceți ca să vă creați un venit pasiv, dropshipping poate fi o variantă. Această formă de business este abordată în special de tineri dar poate fi pusă în practică de toată lumea, având câteva principii de bază care pot fi înțelese de oricine.

Ce trebuie să înțelegem de la început, este faptul că în această afacere vom fi intermediari. Asta înseamnă că nu vom avea nevoie de un spațiu în care să depozităm produsele. Un alt aspect important este platforma pe care vom lucra. Unde dintre cele mai simple platforme de utilizat, la momentul actual, este Shopify. Aceasta ne pune la dispoziție toate instrumentele necesare pentru a începe o afacere de la zero, fără a depinde de programatori sau investitori. Tot ce aveți nevoie este un spirit antreprenorial.

Sursă foto: shopify.com

Ce trebuie să facem înainte de a deschide magazinul online?

În primul rând, trebuie sa căutăm un furnizor pentru produsul dorit. Acești furnizori pot fi de oriunde din lume.  Pentru a alege un produs cu potențial, trebuie totuși să faceți o analiză mai amănunțită a pieții și să observați care sunt trendurile. Shopify ne recomandă aplicația DSers pentru a găsi produse prin intermediul AliExpress și va conecta automat produsul la pagina noastră după ce am trimis o scrisoare de parteneriat la furnizori și am primit un răspuns pozitiv. Odată ce un client a achiziționat un produs, DSers se va ocupa de procesarea comenzii. Tot ce va trebui să faci, este să verifici corectitudinea datelor și să apeși pe butonul  „Comandă” iar aceasta va fi transmisă direct către furnizorul care se va ocupa de ambalarea și livrarea produsului.

Sursă foto: shopify.com

Unul din beneficiile acestui model de business este capitalul mic ce îți permite să începi afacerea. Știm cu toții cât de greu este să pornești o afacere clasică în România, câtă birocrație, câți bani și  cât timp pierdut avem nevoie. Faptul că acest model te scapă de grija chiriei unui depozit, costuri de livrare și ambalare, verificarea inventarului pentru contabilitate, răspunderea pentru înapoieri de produse și așa mai departe, ne sugerează un plan bun de început în lumea afacerilor. Vor apărea dificultăți, ca în orice afacere, dar cu siguranță veți putea trece cu bine peste ele dacă aveți încredere și dedicare magazinului dumneavoastră.

Categorii:

Ultimele articole

Mai multe din aceeași categorie
Related

EY România & BDA: Viitorul raporturilor de muncă în era IA

Autori:   Claudia Sofianu, Partener, liderul departamentului Impozit pe venit și...

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital!

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus...

131 de spitale vor fi dotate cu sistem de telemedicină pentru serviciul de urgenţă

Ministerul Sănătății a lansat licitaţia pentru achiziţia de soluţii...

Din septembrie, interacțiunea cu persoanele juridice se va desfășura exclusiv online

Direcţia Generală Impozite şi Taxe Locale Sector 3 continuă...