fbpx

Energia electrică, cu 2% mai ieftină!

Data publicării:

ANRE a aprobat luni deciziile privind stabilirea preţului reglementat pentru energia electrică livrată și a cantităţilor de energie electrică vândute pe bază de contracte reglementate în perioada 1 iulie -31 decembrie 2020 de către producătorii Nuclearelectrica, Hidroelectrica, OMV Petrom și Complexul Energetic Oltenia. Au fost aprobate și ordinele de reglementare de energie electrică aplicate clienților casnici în perioada 1 iulie 2020 – 31 decembrie 2020 de către furnizorii de ultimă instanță.Aceștia sunt CEZ, Electrica, E.ON, Enel, Energie Muntenia, Engie și Tinmar.
Raportat la perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2020, tarifele reglementate aplicate de către furnizorii de ultimă instanță obligați (care asigură 99.9 % din consumul celor aproximativ 6 milioane de clienți casnici pentru care se aplică tarife reglementate) au scăzut în medie cu 1,89%.
Clientul final poate compara mai multe oferte, folosind o aplicație web de pe site-ul ANRE denumită „Comparator oferte-tip de furnizare a energiei electrice”. Acest instrument, independent și necomercial, al cărui scop este să permită compararea preţurilor de furnizare şi a condiţiilor oferite de furnizorii de energie electrică, înainte de a alege un anume furnizor sau o anume ofertă-tip, poate fi accesat folosind link-ul https://www.anre.ro/ro/info-consumatori/comparator-de-tarife sau prin descărcarea aplicaţiei ANRE pe dispozitivele mobile.

Categorii:
Articolul precedent
Articolul următor

Ultimele articole

Mai multe din aceeași categorie
Related

Studiu Reveal Marketing Research: 27% dintre români sunt pesimiști în privința anului 2025, procentul fiind în creștere cu 8% comparativ cu anul trecut

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus...

„Și de țara asta când se mai îndură planetele, doamnă? Când răsare Soarele și pentru România?”

Păi, Soarele răsare în fiecare zi la fel pentru...

Gala #WeAreHalf premiază femeile, bărbații și organizațiile care susțin împuternicirea economică a femeilor

În parteneriat cu Kaufland România și Organizația Femeilor Antreprenor...

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital!

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus...