Digi raportează o creștere cu 21% a veniturilor față de anul precedent, din operațiunile continue.
Compania și-a depășit performanțele financiare în perioada primului trimestru al acestui an, veniturile ajungând la peste 360 de milioane de euro. Earnings Before Interest, Taxe, Depreciation and Amortization (EBITDA) a marcat o creștere de 9,5% de la an la an, până la 124 de milioane de euro (cu IFRS 16) și de 6,1%, 105 milioane de euro (fără IFRS).
Tot despre succesul și performanțele companiei a declarat și Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications: „DIGI a înregistrat încă o performanță solidă a veniturilor în primul trimestru din 2022. Ca urmare a vânzării cu succes a operațiunilor noastre din Ungaria, ne-am concentrat eforturile pe piețele tradiționale: România, Spania și Italia. Totodată, analizăm alte oportunități de extindere. Suntem recunoscători clienților noștri pentru încrederea lor neîntreruptă și ne menținem angajamentul de a oferi, în continuare, servicii remarcabile. De asemenea, aș dori să îmi exprim profunda recunoștință față de colegii noștri, pentru obținerea acestor rezultate remarcabile”.
Digi Communications a avut parte de un progres foarte bun, de 9,5% de la an la an. Progresul se datorează atât serviciilor mobile oferite de companie cât și de cele pe bandă largă, care au contribuit împreună cu 79% la creșterea totală. În România, de la lansarea serviciului de portabilitate, Digi depășește 3,4 milioane de numere portate, conform sursei menționate anterior.
Digi Communications este compania mama a operatorului de telecomunicații RCS & RDS și totodată liderul pieței de televiziune cu plată și servicii convergente de bandă largă din România. Pe plan international, compania este prezentă și în Spania, Italia și Portugalia.