fbpx

Digi Communications N.V. raportează o creștere remarcabilă în primul trimestru al anului 2022

Data publicării:

Digi raportează o creștere cu 21% a veniturilor față de anul precedent, din operațiunile continue.

Compania și-a depășit performanțele financiare în perioada primului trimestru al acestui an, veniturile ajungând la peste 360 de milioane de euro. Earnings Before Interest, Taxe, Depreciation and Amortization (EBITDA) a marcat o creștere de 9,5% de la an la an, până la 124 de milioane de euro (cu IFRS 16) și de 6,1%, 105 milioane de euro (fără IFRS).

Tot despre succesul și performanțele companiei a declarat și Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications:  „DIGI a înregistrat încă o performanță solidă a veniturilor în primul trimestru din 2022. Ca urmare a vânzării cu succes a operațiunilor noastre din Ungaria, ne-am concentrat eforturile pe piețele tradiționale: România, Spania și Italia. Totodată, analizăm alte oportunități de extindere. Suntem recunoscători clienților noștri pentru încrederea lor neîntreruptă și ne menținem angajamentul de a oferi, în continuare, servicii remarcabile. De asemenea, aș dori să îmi exprim profunda recunoștință față de colegii noștri, pentru obținerea acestor rezultate remarcabile”.

Digi Communications a avut parte de un progres foarte bun, de 9,5% de la an la an. Progresul se datorează atât serviciilor mobile oferite de companie cât și de cele pe bandă largă, care au contribuit împreună cu 79% la creșterea totală. În România, de la lansarea serviciului de portabilitate, Digi depășește 3,4 milioane de numere portate, conform sursei menționate anterior.

Digi Communications este compania mama a operatorului de telecomunicații RCS & RDS și totodată liderul pieței de televiziune cu plată și servicii convergente de bandă largă din România. Pe plan international, compania este prezentă și în Spania, Italia și Portugalia.

Categorii:

Ultimele articole

Mai multe din aceeași categorie
Related

Eficiența energetică, cheia sustenabilității competitive a IMM-urilor din România

În fața provocărilor economice și climatice ale următorului deceniu, Organizația...

Leadership și dezvoltare antreprenorială în era digitală

Cum se adaptează antreprenorii români la tehnologiile inovative și...

OFA UGIR lansează o invitație la dialog: „30 pentru 2030 – Priorități pentru IMM-urile din România”

Într-o epocă în care întreprinderile mici și mijlocii sunt...

OFA UGIR promovează antreprenoriatul feminin și competitivitatea IMM-urilor românești la Bruxelles

  În perioada 23-25 aprilie 2024, o delegație a patronatului...