fbpx

Anchetă la Teatrul Național București după ce o revistă care promovează idei antisemite și naționaliste a fost împărțită printre spectatori

Data publicării:

Cu ocazia zilei Mondiale a Teatrului, TNB a organizat o conferință susținută de Dan Puric intitulată „M-am întors”. Se vorbește despre un act de sabotaj odată cu distribuirea revistei.

„Din păcate, s-a întâmplat un lucru extrem de grav şi ţine de ceea ce nu ar trebui să se întâmple în Teatrul Naţional fără ştiinţa conducerii şi anume distribuţia de materiale, indiferent că piesa e organizată de teatru sau este doar gazduită.”, a susținut Lucian Romascanu, Ministrul Culturii. “Nu putem tolera ca o instituţie-simbol de cultură a României (şi nicio instituţie a Ministerului Culturii) să devină spaţiul de propagare a unor materiale private, indiferent de conţinutul lor, cu atât mai mult a unor materiale care ar putea face propagandă unor interese străine României”, a mai afirmat el pe rețeaua de socializare Facebook.

În respectiva revistă se găseau idei naționaliste, antisemite, rasiste și antieuropene. Drept răspuns la cele întâmplate, deputatul USR Iulian Bulai i-a cerut ministrului Culturii, prin intermediul unui comunicat Agerpres să-l demită pe directorul TNB, Mircea Rusu. Nimeni din conducerea Teatrului Național nu știa de distribuirea revistei la spectacol și Mircea Rusu susține că vina este a celor care au organizat conferința.

„În spectacol nu a ştiut nici directorul teatrului, nici impresarul meu că s-au băgat ziare cu Certitudinea. Certitudinea este un ziar excepţional de altfel. Nu le-am pus eu. E posibil ca alea să fi fost cumpărate de băieţii care na, USR-iştii ăştia care îmi tot promit că o să nasc la anul.”, a susținut Dan Puric despre incident.

Categorii:

Ultimele articole

Mai multe din aceeași categorie
Related

Studiu Reveal Marketing Research: 27% dintre români sunt pesimiști în privința anului 2025, procentul fiind în creștere cu 8% comparativ cu anul trecut

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus...

„Și de țara asta când se mai îndură planetele, doamnă? Când răsare Soarele și pentru România?”

Păi, Soarele răsare în fiecare zi la fel pentru...

Gala #WeAreHalf premiază femeile, bărbații și organizațiile care susțin împuternicirea economică a femeilor

În parteneriat cu Kaufland România și Organizația Femeilor Antreprenor...

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital!

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus...