fbpx

STB, lada cu fier vechi

Data publicării:

Valer Ciobănescu a declarat că STB a ajuns să funcționeze în mare parte datorită cârpelilor. „În prezent se practică același obicei: de a se lua piese de pe autobuzele trase pe dreapta, de a funcționa în parametri anormali. Avem probleme și la sistemul de frânare, la sistemul de direcție, ITP-ul, cum știți, sunt măsluite la zi reviziile tehnice.” Având în vedere că e foarte probabil ca firmele producătoare ale vechilor autobuze să nu mai asigure mentenanță (dacă mai există acele fabrici pe la noi), nu e de mirare că o veche cutumă răcănească a devenit normă. Cum era? Aici nu se fură, se completează. Poate că nu ar fi deloc surprinzător să descoperim că o anume piesă se tot plimbă de la un autobuz la altul, în funcție de cine trebuie să plece în cursă. Atenție, deci, la capcanele pe patru roți!

Categorii:

Ultimele articole

Mai multe din aceeași categorie
Related

Situația IMM-urilor, în contextul stagnării PIB în trimestrul III 2024

În urma datelor publicate de INS*, IMM ROMÂNIA subliniază...

Colliers: România este printre cele mai accesibile piețe imobiliare din ECE. Prețurile locuințelor au crescut mai lent decât salariile

Creșterea salariilor medii într-un ritm mai rapid decât majorarea...

Studiu Reveal Marketing Research: 27% dintre români sunt pesimiști în privința anului 2025, procentul fiind în creștere cu 8% comparativ cu anul trecut

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus...

Pași esențiali pentru deschidere firmă online în România

Înființarea unei firme online în România a devenit un proces...