STB, lada cu fier vechi

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Valer Ciobănescu a declarat că STB a ajuns să funcționeze în mare parte datorită cârpelilor. „În prezent se practică același obicei: de a se lua piese de pe autobuzele trase pe dreapta, de a funcționa în parametri anormali. Avem probleme și la sistemul de frânare, la sistemul de direcție, ITP-ul, cum știți, sunt măsluite la zi reviziile tehnice.” Având în vedere că e foarte probabil ca firmele producătoare ale vechilor autobuze să nu mai asigure mentenanță (dacă mai există acele fabrici pe la noi), nu e de mirare că o veche cutumă răcănească a devenit normă. Cum era? Aici nu se fură, se completează. Poate că nu ar fi deloc surprinzător să descoperim că o anume piesă se tot plimbă de la un autobuz la altul, în funcție de cine trebuie să plece în cursă. Atenție, deci, la capcanele pe patru roți!

Comments are closed.