STB, lada cu fier vechi

Data publicării:

Valer Ciobănescu a declarat că STB a ajuns să funcționeze în mare parte datorită cârpelilor. „În prezent se practică același obicei: de a se lua piese de pe autobuzele trase pe dreapta, de a funcționa în parametri anormali. Avem probleme și la sistemul de frânare, la sistemul de direcție, ITP-ul, cum știți, sunt măsluite la zi reviziile tehnice.” Având în vedere că e foarte probabil ca firmele producătoare ale vechilor autobuze să nu mai asigure mentenanță (dacă mai există acele fabrici pe la noi), nu e de mirare că o veche cutumă răcănească a devenit normă. Cum era? Aici nu se fură, se completează. Poate că nu ar fi deloc surprinzător să descoperim că o anume piesă se tot plimbă de la un autobuz la altul, în funcție de cine trebuie să plece în cursă. Atenție, deci, la capcanele pe patru roți!

Categorii:

Ultimele articole

Mai multe din aceeași categorie
Related

Bucureștenii sunt îngrijorați de cutremure: 8 din 10 consideră că orașul nu este pregătit

Cutremurele sunt unul dintre principalele motive de temere pentru...

Noutăți fiscale 2025 pentru firme în România

Cum vor afecta noile modificări fiscale firmele din România în...

Situația IMM-urilor, în contextul stagnării PIB în trimestrul III 2024

În urma datelor publicate de INS*, IMM ROMÂNIA subliniază...

Colliers: România este printre cele mai accesibile piețe imobiliare din ECE. Prețurile locuințelor au crescut mai lent decât salariile

Creșterea salariilor medii într-un ritm mai rapid decât majorarea...