fbpx

Românii își pot recupera banii rămași la City Insurance

Data publicării:

Românii pot să își recupereze banii de la City Insurance cu ajutorul companiei Otto Broker, cel mai mare operator de brokeraj de asigurări retail din centrele comerciale.

Compania Otto Broker a anunțat lansarea unui proiect inedit pe piața asigurărilor din țara noastră prin intermediul căreia românii pot să își recupereze banii rămași la City Insurance. Campania lansată a început pe 4 mai și cei care pot beneficia de aceasta sunt persoanele fizice cu polițe  RCA pentru autoturisme și motociclete, însă ele au parte de acest ajutor doar dacă încheie o nouă poliță RCA pe 12 luni prin intermediul Otto Broker.

Proiectul „Recuperează-ți în 7 zile banii rămași la City Insurance” realizată de Otto Broker a fost organizat datorită feedback-urilor primite de companie în ultima perioadă, așa cum afirmă și Victor Șraer, CEO al Otto Broker: „Proiectul „Recuperează-ți în 7 zile banii rămași la City Insurance” a plecat de la feedback-urile primite în ultimele săptămâni de la clienții noștri din prima linie. Am încredere că acest serviciu rapid și sigur pe care îl oferim consumatorilor care au recuperat bani pentru perioada rămasă pe o poliță RCA la City Insurance este exact serviciul de care aveau oamenii nevoie în acest moment”.

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a suspendat licența City Insurance și a cerut instanței declanșarea procedurii de faliment în data de 17 septembrie 2021, iar Tribunalul București a decis deschiderea procedurii de faliment la data de 9 februarie 2022. După 90 de zile de la această dată, toate polițele de la City Insurance încetează, conform prevederilor legale, chiar dacă clienții au avut încheiată o asigurare pe o perioadă mai lungă de timp, conform sursei menționate anterior.

Compania Otto Broker este formată în prezent din peste 25 de birouri în București, Brașov, Constanța, Focșani, Iași, Ploiești și Sibiu. Încă din anul 2015, compania este membru al Internațional Credit Brokers Association (ICBA).

Categorii:

Ultimele articole

Mai multe din aceeași categorie
Related

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital!

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus...

Eficiența energetică, cheia sustenabilității competitive a IMM-urilor din România

În fața provocărilor economice și climatice ale următorului deceniu, Organizația...

Leadership și dezvoltare antreprenorială în era digitală

Cum se adaptează antreprenorii români la tehnologiile inovative și...