fbpx

InfoCons lansează o linie de urgență pentru consumatorii din România

Data publicării:

InfoCons lansează linia de urgență și  vine în sprijinul consumatorilor din România, în special în această perioadă dificilă și pune la dispoziția acestora numărul 021-9615, număr cu tarif normal în rețeaua Telekom apelabil din toate rețelele, număr dedicat consumatorilor care au efectuat analize de testare COVID-19 sau doresc să realizeze aceste analize. La acest număr consumatorii pot solicita consiliere, informare și  pot depune o sesizare în acest domeniu din perspectiva protecției consumatorilor. Organizația de Protecția Consumatorilor este alături de cei care întâmpină probleme cu o unitate medicală privată sau de stat, atât din perspectiva respectării prevederilor contractuale, informarea corectă și transparentă a acestora.
Ținând cont de faptul că se înregistrează tot mai multe sesizări din partea consumatorilor cu privire la realizarea analizelor de testare COVID-19, procesarea rezultatelor, clauzele contractuale sau de consimțământ semnate de către consumatori în momentul recoltării, InfoCons trage un semnal de alarmă și sprijină toți consumatorii care întâmpină o problemă în acest domeniu.
Toți consumatorii care intâmpină probleme sau au nevoie de consiliere în acest domeniu pot accesa totodată și numărul de telefon 021-9615, direct la adresa de e-mail: reclamatii@infocons.ro sau în scris la C.P 38, O.P. 53 sector 4, București.

Categorii:

Distribuie acest articol:

Popular

Mai multe din aceeași categorie
Related

Târgul de Primăvară al antreprenoarelor își deschide porțile online pentru toți vizitatorii

Târgul de Primăvară al antreprenoarelor își deschide porțile online...

Video CV, tot mai prezent în sesiunile de recrutări în vederea unei angajări, în perioada pandemiei

Foarte multe firme care au făcut recrutări în perioada...